mar
18
tors
2021
WEBINAR (18. marts): Hvilken servicetype er du?
mar 18 kl. 10:00 – 11:00
WEBINAR (18. marts): Hvilken servicetype er du? @ Online via Microsoft Teams

I dette webinar hjælper vi dig med at finde frem til, hvilket serviceniveau din virksomhed ligger på i dag, og om der er forretningsmæssigt potentiale for dig i at øge serviceniveauet.

Ved at afdække dit nuværende potentiale og niveau kan du på webinaret lære mere omkring, hvilke servicetyper I med fordel kan udvikle i jeres virksomhed.

I Servitize.DK-projektet tilbyder vi et fuldt finansieret forløb, hvor vi hjælper dig med at udvikle de servicekoncepter, der giver dine kunder værdi og styrker din forretning.

Hvad er servitization?

Servitization – integrationen af services og produkter i samlede forretningskoncepter – er allerede en central, global drivkraft i omstillingen af fremstillingsindustrien. Tendensen kan kun forventes at accelerere i fremtiden. Forskningen peger på, at der er et stort uforløst økonomisk potentiale for virksomheder i at tænke services ind i deres kerneforretning.

Program

10:00 Check-in, teknik og praktiske ting

10:05 Velkomst og introduktion til servitization-begrebet
Troels B. Andersen, Servitize.DK
Introduktion til servitization-begrebet og de forskellige serviceniveauer, vi kan inddele virksomheder i.

10:30 Find din servicetype
Kort øvelse hvor I arbejder med jeres virksomhed og de fire servicetyper.

10:50 Spørgsmål og tak for i dag


Vært: Troels B. Andersen, Servitize.DK

Tilmeldingsfrist: 18. marts 2021 kl. 09.00.

Arrangementet er gratis.

mar
26
fre
2021
Virtuel workshop (26. marts): Lær at udvikle stærke servicekoncepter
mar 26 kl. 09:00 – 12:00
Virtuel workshop (26. marts): Lær at udvikle stærke servicekoncepter @ Online via Microsoft Teams

I denne virtuelle workshop vil vi på 3 timer guide dig igennem en række oplæg og øvelser, som munder ud i, at du selv kan gå i gang med at udvikle servicekoncepter i din virksomhed.

Ved at tænke dine services og fysiske produkter som en samlet pakke kan du opnå en række fordele såsom større kundeloyalitet og nye indtægtsstrømme.

I Servitize.DK-projektet tilbyder vi desuden et fuldt finansieret forløb, hvor vi hjælper dig med at udvikle de servicekoncepter, der giver dine kunder værdi og styrker din forretning.

Hvad er servitization?

Servitization – integrationen af services og produkter i samlede forretningskoncepter – er allerede en central, global drivkraft i omstillingen af fremstillingsindustrien. Tendensen kan kun forventes at accelerere i fremtiden. Forskningen peger på, at der er et stort uforløst økonomisk potentiale for virksomheder i at tænke services ind i deres kerneforretning.

Program

09:00 Check-in, teknik og praktiske oplysninger

09:05 Velkomst og introduktion til servitization-begrebet
Introduktion til servitization-begrebet og de fordele det kan give din virksomhed at arbejde strategisk med serviceudvikling.

09:40 Case: NIZE equipment
Mette Meyer Thuesen, Service Manager, NIZE equipment
Service har ligget i virksomhedens DNA fra starten og med hjælp fra Servitize.DK udvikler NIZE equipment en ny stribe servicekoncepter. Læs mere om NIZE euipments forløb her.

10:00 Kort pause

10:10 Workshop: Lær at udvikle servitization-koncepter
Lær at udvikle succesfulde servitization-koncepter og spot jeres uudnyttede servitization-potentiale. Få konkret sparring til udviklingsprocessens fem faser af en af Servitize.DK’s transformationskonsulenter.

 11:30 Intro til Servitize.dk og mulighed for individuel dialog

Introduktion til Industriens Fonds Servitize.DK-projekt samt mulighed for individuel dialog med en Servitize.DK-konsulent med henblik på ansøgningsprocessen til deltagelse i et fuldt finansieret virksomhedsforløb.


Facilitator: Troels B. Andersen, Servitize.DK

Tilmeldingsfrist: 26. marts 2021 kl. 08.00.

Arrangementet er gratis.

apr
14
ons
2021
WEBINAR (14. april): Hvilken servicetype er du?
apr 14 kl. 10:00 – 11:00
WEBINAR (14. april): Hvilken servicetype er du? @ Online via Microsoft Teams

I dette webinar hjælper vi dig med at finde frem til, hvilket serviceniveau din virksomhed ligger på i dag, og om der er forretningsmæssigt potentiale for dig i at øge serviceniveauet.

Ved at afdække dit nuværende potentiale og niveau kan du på webinaret lære mere omkring, hvilke servicetyper I med fordel kan udvikle i jeres virksomhed.

I Servitize.DK-projektet tilbyder vi et fuldt finansieret forløb, hvor vi hjælper dig med at udvikle de servicekoncepter, der giver dine kunder værdi og styrker din forretning.

Hvad er servitization?

Servitization – integrationen af services og produkter i samlede forretningskoncepter – er allerede en central, global drivkraft i omstillingen af fremstillingsindustrien. Tendensen kan kun forventes at accelerere i fremtiden. Forskningen peger på, at der er et stort uforløst økonomisk potentiale for virksomheder i at tænke services ind i deres kerneforretning.

Program

10:00 Check-in, teknik og praktiske ting

10:05 Velkomst og introduktion til servitization-begrebet
Troels B. Andersen, Servitize.DK
Introduktion til servitization-begrebet og de forskellige serviceniveauer, vi kan inddele virksomheder i.

10:30 Find din servicetype
Kort øvelse hvor I arbejder med jeres virksomhed og de fire servicetyper.

10:50 Spørgsmål og tak for i dag


Vært: Troels B. Andersen, Servitize.DK

Tilmeldingsfrist: 14. april 2021 kl. 09.00.

Arrangementet er gratis.

apr
22
tors
2021
Virtuel workshop (22. april): Lær at udvikle stærke servicekoncepter
apr 22 kl. 09:00 – 12:00
Virtuel workshop (22. april): Lær at udvikle stærke servicekoncepter @ Online via Microsoft Teams

I denne virtuelle workshop vil vi på 3 timer guide dig igennem en række oplæg og øvelser, som munder ud i, at du selv kan gå i gang med at udvikle servicekoncepter i din virksomhed.

Ved at tænke dine services og fysiske produkter som en samlet pakke kan du opnå en række fordele såsom større kundeloyalitet og nye indtægtsstrømme.

I Servitize.DK-projektet tilbyder vi desuden et fuldt finansieret forløb, hvor vi hjælper dig med at udvikle de servicekoncepter, der giver dine kunder værdi og styrker din forretning.

Hvad er servitization?

Servitization – integrationen af services og produkter i samlede forretningskoncepter – er allerede en central, global drivkraft i omstillingen af fremstillingsindustrien. Tendensen kan kun forventes at accelerere i fremtiden. Forskningen peger på, at der er et stort uforløst økonomisk potentiale for virksomheder i at tænke services ind i deres kerneforretning.

Program

09:00 Check-in, teknik og praktiske oplysninger

09:05 Velkomst og introduktion til servitization-begrebet
Introduktion til servitization-begrebet og de fordele det kan give din virksomhed at arbejde strategisk med serviceudvikling.

09:40 Case: NIZE equipment
Mette Meyer Thuesen, Service Manager, NIZE equipment
Service har ligget i virksomhedens DNA fra starten og med hjælp fra Servitize.DK udvikler NIZE equipment en ny stribe servicekoncepter. Læs mere om NIZE euipments forløb her.

10:00 Kort pause

10:10 Workshop: Lær at udvikle servitization-koncepter
Lær at udvikle succesfulde servitization-koncepter og spot jeres uudnyttede servitization-potentiale. Få konkret sparring til udviklingsprocessens fem faser af en af Servitize.DK’s transformationskonsulenter.

11:30 Intro til Servitize.dk og mulighed for individuel dialog
Introduktion til Industriens Fonds Servitize.DK-projekt samt mulighed for individuel dialog med en Servitize.DK-konsulent med henblik på ansøgningsprocessen til deltagelse i et fuldt finansieret virksomhedsforløb.


Facilitator: Troels B. Andersen, Servitize.DK

Tilmeldingsfrist: 22. april 2021 kl. 08.00.

Arrangementet er gratis.