INSPIRATIONSGUIDE
Installeret base
Installeret base er selve fundamentet for jeres serviceforretning.
Hvem skal eje det, hvem har kompetencerne, viden og drivet til at udvikle serviceforretningen?
Hvordan er det forankret i ledelsen?
Uden forankring i ledelsen skabes ikke nok tyngde og fremdrift
i processen.
Hvilke KPI skal vi sætte op?
Hvordan sikres struktur i data og viden?
Kan viden digitaliseres?
Kan vi lave løbende opfølgning
månedlig/kvartalsvis/årligt?
Installeret base giver et samlet overblik over det udstyr/anlæg, I har stående ude hos jeres kunder. Uden det samlede, centrale overblik får I svært ved at indfri det potentiale, der ligger i en serviceforretning.
Denne inspirationsguide giver jer en introduktion til de overvejelser og spørgsmål, I skal stille jer selv, når I arbejder med servicebaserede forretningsmodeller – eller skal I gang med at introducere installeret base.
Kort efter du har udfyldt nedenstående formular, vil du modtage en e-mail med link til guiden.
Ved at udfylde nedenstående formular accepterer du samtidigt at modtage mails fra Servitize.DK med nyheder, arrangementer, cases mm. Du kan til enhver tid afmelde dig denne service.