ARTIKEL

Kan alle fremstillingsvirksomheder få noget ud af at arbejde med strategisk serviceudvikling?

Servitization er en strategi, og en strategi er en måde at konkurrere på. Og før du begynder på at udvikle en servitization-strategi, bør du spørge dig selv, om du kan, om du vil, og om der er behov for det.

Hvis svaret på disse spørgsmål er ja, er det næste, og måske vigtigste spørgsmål: Skal jeg?

Christer Karlsson, professor på CBS, giver i denne artikel en række indspark til, hvad servitization er og hvordan man man kan tænke over det.

Har du spørgsmål til Servitize.DK eller ønsker du at blive kontaktet vedr. deltagelse i et transform-forløb?

[em-forms-in-wp id="4534" title="Kontaktformular DK"]

Servitize.DK er et samarbejde mellem

Sitet www.servitize.dk er udviklet af og drives af FORCE Technology på vegne af Servitize.DK
© COPYRIGHT 2019 FORCE TECHNOLOGY, ALL RIGHTS RESERVED